Вас вітає група "Росинка"

Вихователь:

Бойко Олена Володимирівна - педагогічний стаж 27 років

Помічник вихователя:

Шимберко Тетяна Михайлівна

/Files/images/P4250148.JPGДевіз групи: “Правила в нас росинкові честі, доброти й любові! Головне в нас правило таке: “Люби себе! Люби інших як себе!”

Режим дня в старшій групі

Режимні процеси У ПЕРШУ ПОЛОВИНУ ДНЯ

Прийом дітей

1. Спілкування вихователя з дітьми: індивідуальні бесіди, ігри для спілкування та створення настрою у дітей.

2. Організація самостійної діяльності дітей: різні види ігор, праця в куточку природи, образотворча діяльність.

3. Формування культурно-гігієнічних навичок: використання носового хустки, контроль за зовнішнім виглядом, акуратністю зачіски.

4. Формування культури поведінки: вітання, ввічливі взаємини з однолітками, дорослими.

Ранкова гімнастика

Гігієнічні процедури

Закріплення правил миття рук; ігри-змагання, бесіди вихователя про чистоту; самоконтроль дітей; позитивна оцінка діяльності дітей.

Сніданок

1. Сервірування столу: Бесіда з черговими, залучення дітей у посильній допомозі в сервіровці столу (розкладання серветок, столового посуду і приладів), залучення уваги дітей до естетичного оформлення столів.

2. Залучення уваги дітей до їжі; індивідуальна робота з виховання культури їжі, правила етикету; оцінка діяльності.

Підготовка до занять

Прибирання іграшок; переключення уваги дітей на інший вид діяльності, оцінка діяльності дітей.

Заняття

Підготовка до прогулянки

1. Створення інтересу до прогулянки; індивідуальні бесіди з дітьми; відбір ігрового матеріалу для прогулянки; мотивація діяльності дітей на прогулянці.

2. Одягання: Послідовність, вихід на прогулянку.

Прогулянка

1. Спостереження на прогулянці.

2. Рухливі ігри: 2-3 гри великої рухливості; 2-3 гри малої і середньої рухливості; гри на вибір дітей.

3. Праця на ділянці: Мотивація діяльності дітей; визначення обсягу роботи; розподіл обов'язків; підготовка обладнання; виконання трудових операцій; прибирання обладнання; оцінка діяльності.

4. Індивідуальна робота з розвитку рухів, фізичних якостей.

5. Самостійна ігрова діяльність: Створення умов для розвитку сюжетно-рольових ігор; ігри з природним матеріалом; інші види діяльності, індивідуальна робота з изодеятельности, розвитку мовлення, театралізація в теплу пору року; ліплення сніговиків./Files/images/SAM_1536.JPG

6. Повернення з прогулянки: Ігри; самоконтроль дітей; контроль і оцінка їх діяльності; послідовність роздягання; вільна діяльність дітей.

Гігієнічні процедури

Закріплення правил миття рук; ігри-змагання, бесіди вихователя про чистоту; самоконтроль дітей; позитивна оцінка діяльності дітей.

Обід

1. Сервірування столу: Визначення чергових, ознайомлення з меню; вибір столового приладдя; залучення уваги дітей до естетичного оформлення столів.

2. Залучення уваги дітей до їжі; індивідуальна робота з виховання культури їжі, правила етикету; оцінка акуратності дітей.

Підготовка до сну

Підготовка до сну: Гігієнічні процедури, створення умов для організації сну; вкладання спати.

Денний сон

Режимні процеси У ДРУГУ ПОЛОВИНУ ДНЯ

Підйом дітей

1. Поступовий підйом, спілкування вихователя з дітьми.

2. Індивідуальна робота з дітьми, створення умов для самостійної діяльності.

3. Фізична реабілітація: Підготовка до коригуючої гімнастики, привернення уваги дітей.

4. Гартуючі заходи: загартовування, масаж.

/Files/images/SAM_1545.JPG
5. Формування культурно-гігієнічних навичок: Залучення уваги дітей до гігієнічних процедур; гігієнічні процедури; закріплення правил миття рук; розповідь вихователя про чистоту; прийоми самоконтролю; оцінка діяльності дітей; послідовність миття рук; послідовність одягання; контроль за зовнішнім виглядом, акуратність зачіски.

/Files/images/P4250150.JPG
6. Формування культури поведінки; доброзичливі відносини з однолітками, дорослими.

/Files/images/P1070346.JPGОрганізація самостійної ігрової діяльності дітей

Спілкуванняз дітьми, індивідуальна робота, ігри.

Пропонуємо переглянути наші матеріали:
Кiлькiсть переглядiв: 2758

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.